Wednesday, June 01, 2011

Geram betul

Assalamualaikum.

Tengok tajuk pun dah tahu kan,jadi apa yang mama EN geramkan ni?Ha,macam ni cerita dia.

Kelmarin(31/5/2011)dan hari ni(1/6/2011) Elmo dan Nemo asyik terlepas je,biasalahkan EN ni bukan kucing yang dilepaskan dari kandang.Jadi,ramai yang tanya "kenapa EN tak dilepaskan?"Afiqah ada jawab kan?So,hari ni kita tengok satu video apabila EN terlepas.Ni lah jawapan kenapa EN tak dilepaskan.Ok,jom kita tengok.
Align Center


video

Dah tengok?Saya pun kelam kabut dalam video tu kan?Ni senarai tempat yang selalu EN pergi kalau terlepas dari cage.

1.Dapur
2.Dekat pasu bunga(kertas)
3.Di bawah almari sudut
4.Bawah meja
5.Bawah kerusi
6.Atas kerusi(port baru)

waktu Elmo atas kerusi,dia comel sangat saya terus tangkap dia,tapi tak ada dalam video okey!Ok,sampai di sini saja.

Nota:

Like ? Just click the button :D

No comments: