Wednesday, June 01, 2011

Gambar Elmo Nemo

Assalamualaikum.Hari ni kita tengok gambar Elmo Nemo melalui depan pintu.Ok,let's see it.

Mama:Elmo.Kenapa kamu macam tu Elmo?
EN:Hai.
Mama:kan sakit kepala kamu nanti.

Kandang Elmo Nemo dekat pintu tau,kalau tak percaya tengok gambar ni:

|

|

|

|

V


Tengok,mereka berdua suka tengok luar.

Elmo........Nemo............

bye...

Nota:Nak tanya kucing boleh makan sayur tak?




Like ? Just click the button :D

4 comments:

sI tEDI said...

tak lepaskan dia ke??? kesian dia nak jalan2..

Zetty said...

http://mariethekitten.blogspot.com/2011/06/geram-betul.html

saya ni tinggal kat umah flat kak,tingkat 2 lagi tu.kalau dia jadi outdoor cat nanti dia diserang kucing yang besar2 kat bawah tu.

Juz Call Me Sharz said...

tomeynye EN!!! =))

Afiqah Nabilah said...

terima kasih.Moja pun comel jugak.