Friday, April 08, 2011

Saje je nak buat entry ni...


Tengok tajuk dah tahu kan.....Takde pape yang nak dibuat.Cuma nak tanya korang bagi kucing mandi.

Step1:Sedia brg mcm span,tuala mandi.syampu,tisu,air,gayung and the last 1 is kucing la.....( mereka mandi pakai span je....gayung tahu tak?alah pencedok air tu....)

Step2:Letak air dlm gayung....

Step3:Basahkan span dan lap badan kucing anda sampai basah.

Step4:Letak syampu sedikit di atas tangan kemudian gosok2 lah badan kucing tu....

Step5:Basah span lagi dan cuci2 lah badan kucing tu..(pandai2 lah korang.hehehe)

Step6:Dah habis,masa untuk keringkan dia...

Saya keringkan Elmo dan Nemo guna kain tuala sahaja,tapi hari ni saya kering guna kain tuala dan kipas.

Nak tengok rupa kipas tu?

Ini dia:



Zoom in.

Nota kakitanganku:Selamat mencuba!









Like ? Just click the button :D

6 comments:

Juz Call Me Sharz said...

tak takut ke ngan kipas nie?? =p

Afiqah Nabilah said...

tak.Nemo relax je sebab dia tak nampak.Elmo pulak tengok kipas,sebab tu susah sikit.=))

meowwmania said...

boleh kering ke pakai kipas tu hehe..

Afiqah Nabilah said...

Bolehla.=))

anis said...

hehe, nice entry..klu kuceng2 akak memg sush nk mndkan..mcm2 stail jadik dlm toilet..haha, semua penakut air..

Afiqah Nabilah said...

Samalah dengan Elmo dan Nemo.Takut air.