Friday, April 22, 2011

Elmo Nemo bergurau

Hari ini kita tengok video EN bergurau.Kalau tak puas dengan video EN main kotak,tengok video ni.

Nota:Kalau anda tengok video ni lepas tu ada macam gambar checker tu kan,biar je sebab waktu saya ambil gambar telefon yang saya guna tu ada problem,harap maklum.


video

Nota kakitanganku:Best tak?

Like ? Just click the button :D

2 comments:

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

suka nangga sidak main....pusak gik kecik sikit ok la lam cage..klk dah makin besar, ktk terpaksa carik cage agik besar dari ya... hehehe

Afiqah Nabilah said...

Yalah kak.nak kumpul duit beli banglo.hehehe.cukup ke tidak.