Monday, March 14, 2011

Rutin harian Elmo dan Nemo

Hari ni aku nak kongsi tentang rutin harian Elmo dan Nemo.

Pagi:Makan,minum.

Tengah hari:Makan,minum.

Petang:Tidur.

Malam:Makan,minum,tidur.

Pukul berapa Elmo dan Nemo sarapan?=Kalau hari Isnin hingga Jumaat sebelum aku pergi ke sekolah,aku bagi mereka berdua sarapan pada pukul 5:45 pagi.

Pukul berapa Elmo dan Nemo makan tengah hari?=Kalau cuti saya bagi mereka berdua makan pada pukul 12:00 tengah hari.Kalau hari Isnin hingga Jumaat saya pulang lewat dari sekolah mak saya yang bagi makan,saya tak tahu pukul berapa dia bagi makan.

Pukul berapa Elmo dan Nemo makan malam?=Elmo dan Nemo makan malam pada pukul 6:00 petang.(ini bukan makan malam,ini dah makan petang hehehe.)

Nota kakitanganku:Rutin harian kucing kamu semua macam mana?







Like ? Just click the button :D

4 comments:

meowwmania said...

kucin kita makan tido sepanjang masa hehe..

Afiqah Nabilah said...

memang..best kan jadi kucing.tapi kalau stray cat macam mane hidup mereka?

anis said...

kucing anis pon sma ngan MM, mkn tdo spnjg msa...mknn dlm bekas tu kna sntiasa berisi je, klu x msing2 membebel la...hehe

m4rilyn said...

kucing kite sbb tinggal ngan nenek berkaki dua...
balik rumah jap, makan pastu p ukur jalan.