Tuesday, May 17, 2011

Latest Picture of Elmo and Nemo 7

Sambungan Part 6.
Skodeng EN tidur.
Makan.nyum3.
Nak tido lah.(sila abaikan kaki tu,tu kaki adik saya.)
Fresh and clean.
Elmo kesayanganku.
Duduk jap,menunggu giliran untuk minum selepas bangun dari tidur.
Comel.geram mama tengok,mama sayang Elmo.
Satu lagi gambar EN sedang tidur.Tapi,dia tahu saya nak ambil gambar,jadi bukak mata.
Duduk,inilah hobiku.

Lepas layan gambar kita buat teka - teki.Teka - teki ni korang jawab di kotak komen,tapi tak ada hadiah tau.Suke2 je.

1)Kalau EN dah makan,siapa mulut paling bising?

a)Elmo
b)Nemo

2)Siapa paling comel dan paling saya sayangi?

a)Elmo
b)Nemo

3)Siapa suka buat saya terkejut kalau saya nak pegang E.

a)Elmo
b)Nemo

4)Bilakah saya membeli Elmo dan Nemo?

a)15/1/2011
b)14/2/2006

Saya akan beritahu siapa yang betul jawapannya dengan membuat new entry.Kalau betul semua memang pandai tahap antarabangsa.

p/s:Tadi,pergi rumah orang,dia ada pelihara burung.Kawan saya cakap burung tu pandai bercakap,tapi saya tak percaya.memanglah ada burung pandai bercakap.Dah sampai rumah orang tu,naik tangga,dah naik tangga,tiba2 burung tu cakap "Assalamualaikum".terkejut saya,tapi burung tu bukan burung kakak tua,burung tu warna hitam.Menyimpang pulak.

Nota:Pernah tak korang dengar burung bercakap?






Like ? Just click the button :D

No comments: