Friday, July 01, 2011

Di kampung(At village)

Assalamualaikum.

Kelmarin Afiqah janji nak buat entry EN di kampung,so inilah gambarnya.

Waktu ni,dia masih sesuaikan diri,EN famous amos masa tu,:p sebab banyak org tengok.Pastu,ada budak ni kan, dia cakap macam ni:Apasal kau pegang,nanti dia gigit.

Saya:Ni kucing aku,kau apasal?
Budak:Diam.
Saya:Yang kau pegang tu apasal,tadi cakap nanti kena gigit.
Pastu,ada budak lain cakap.
Budak Jawab:A'a lah,tadi cakap nanti gigit.Macam2 lah kau ni.


Dah tengok gambar,kita layan video EN di kampung.


video video



ok,BYE2.NANti kan poST terBARU.






Like ? Just click the button :D

1 comment:

sI tEDI said...

EN balik kampung! =))